21 Mart 2015 Cumartesi

Re: [PFS NL] Re: Game night 25 maart

Ok de locatie duidelijk!

https://www.google.nl/maps/place/Leidsekade+117,+3531+HD+Utrecht/@52.09079,5.0968913,15z/data=!4m2!3m1!1s0x47c66f7b39c96fc5:0x27861dfbd949aa2c
Zie ook warhorn!

Het is dus de andere kant op, parkeren is hier en daar gratis te doen heb ik me laten vertellen. Qua afstand is het ongeveer hetzelfde, maar de andere kant op. :)

Ik zou graag zoveel mogelijk spelers (en GMs) zien die avond. Dan kunnen we het beste evalueren hoe het is gegaan. Mochten de 3 tafels niet genoeg zijn, we kunnen zelfs tot 5 gaan mochten we willen.

Groet,

Simon

Op vrijdag 20 maart 2015 09:51:38 UTC+1 schreef Simon Kort:
Ik zou het horen, heb het nog niet gehoord. Ik zal het nog eens vragen.

@David Heukers: De locatie kost geld. Als je lost bij mensen wilt spelen, dat mag, maar het voordeel hier is dat we met vele PFSers samen lekker kunnen gamen. Ook zou het uitgebreid worden met andere roleplay games. Basically alles wat iets meer rust nodig heeft dan een druk café.

Op donderdag 19 maart 2015 23:01:25 UTC+1 schreef Vincent Kranenburg:
Is al bekend wat de nieuwe locatie wordt?

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Pathfinder Society NL" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to pathfinder-society-NL+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder