Wat leuk dat je de Card Game wil proberen. De demo duurt ongeveer een half uur en is zeer geschikt voor en passante passanten.
Ik begin om 12:00 uur en demo door, zolang er animo is of tot alle Wyverns de Keep geacht worden te verlaten :)
Misschien dat de za-avond groep ook mee wil kijken? Dank je voor je support iig.
Leon.
-- Ik begin om 12:00 uur en demo door, zolang er animo is of tot alle Wyverns de Keep geacht worden te verlaten :)
Misschien dat de za-avond groep ook mee wil kijken? Dank je voor je support iig.
Leon.
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Pathfinder Society NL" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to pathfinder-society-NL+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder